Bal

Hejsan svejsan!!
Dessa två dagarna har varit underbara och ett gråtkalas.
Balen blev mer än lyckad om jag får säga det själv, och dem som hade fixat allt hade hittat ett jättefint ställe att ha det på. Att vi inte hade tur med vädret är det inte heller någon som kan klaga på, det var skinande sol när vi kom dit!!
 
Alla hade klätt upp sig och var så fina, även vissa av killarna som man inte trodde skulle klädde upp sig i smoking och allt.
Sen blev det en trerätters middag som varade under fyra timmar, haha fast det blev lite mellanrum för tal och bildspel i för sig. Just då tänkte jag inte så mycket på att detta fixades för att vi skulle få vara tillsammans en sista gång, allt var så roligt att det inte ens kom upp i mitt huvud. Nu känns det lite sorgligt, och speciellt efter avslutningen som alla 9or avslutade tillsammans. Massa kramar, hejdån och en och annan tår rann på kinderna.
Att jag kommer att sakna vissa av dem riktigt mycket är inget jag kan förneka, men att jag även kommer bli lite glad att bli av med vissa kan jag inte heller förneka. Tillsammans har vi klarat av att knäcka lärarna rätt bra måste jag säga!!
Kommer sakna denna underbara grupp av människor!!
Nu kommer också lite egopics som bara måste finnas med på ett sådant här tillfälle.
       
Sen så räcker ju inget mindre än nercabbat för att ta sig dit, och jag kör!! (Om två år kanske?)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0