Äntligen packat!!

Hejsan svejsan!!
Nu är det pack dags, tagit mig i kragen och skrev lite listor igår och idag är det att lägga ihop allt.
Men det är rätt svårt att avgöra hur mycket och vad jag ska ha med mig, jag vet ju inte hur mycket som jag kommer att shoppa eller inte. Fast i för sig så shoppar jag sällan mycket saker och tror nog inte att jag kommer att shoppa när vi är i London heller. Gillar ju inte att shoppa när det är mycket folk så London är nog inte så mycket för mig ändå. 
Då är det bestämt, jag behöver inte lämna en stor lucka i resväskan för annat. Eller kanske en liten för någon present, annars får jag väl köpa ett större hanbagage!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0