Vart tog tiden vägen??

Hejsan svejsan!!
Nyligen har något gått upp för mig, jag åker ju hem imorgon. Det känns nästan fel, nu när man faktiskt har hittat dem små sakerna som gör att man trivs varje dag.
Visst saknar jag hemma, mamma, pappa och allt, faktiskt till och med min bror. Men detta är också ett hem nu även om maten är kass, sängen gjord av enbart metall och familjen har jag knappt hunnit lära känna.
Sen dem som jag har bott med så nära med i snart tre veckor kommer jag antagligen inte att se mycket av. Det är lika sorgligt det. Till exempel hon från Finland, hur ofta kommer jag träffa henne liksom?? Jag är aldrig där och hon aldrig i Sverige. De andra är lite lättare eftersom dem faktiskt finns inom lite kortare avstånd men ändå.

Ikväll är det en liten avslutningsmiddag om man ville betala. Först tänkte jag bara på ordentligt med mat men nu känns det mera för att säga lite hejså till alla.
I London kommer vi att ha tid att umgås också men man har fått välja på vad man vill göra så då blir man lite mer delade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0