Tillbakablick

Hejsan svejsan!!
Jag kunde tydligen inte sova allt för länge även om jag känner mig matt. Men det blir bara till fördel till er mina kära läsare, för jag har nämligen tänk att visa er lite av har jag har haft det i bättre bilder.
Som jag kanske har berättat så var jag tvungen att blogga enbart från mobilen, var av då alla bilder kom från mobilen och inte blev dem bästa.
 
I början använde jag inte min kamera så mycket så jag hoppar direkt till zoo besöket på IOW zoo.
Sexy rakun va??
Söt och väldigt ego get!! Han gorma åt sig all gräs och lät ingen annan få det.
Som ni ser så hade väldigt många kattdjur. Vi fick till och med se när dem matade tigrarna, dock inget specellt han bara tog sin karting med mat och gick iväg.
Som ni ser så hade dem även vit tiger, och om ni tittar lite mer noga så ser ni även att den bara har ett öga. Vita tigrar är det så mycket inavel på så dem får oftast väldigt mycket problem och det var det ena, dem hade varit tvugna att ta bort det.
 
Nu kommer Robin Hill, en liten "äventyrspark". Fast inte så mycket äventyr men ändå roligt att se.
En äventyrspark med kossor och små tåg.
Allt blir bara mindre och mindre.
En by men minihus och mini trakorer.
Vilket godis vill du ha??
Ja detta var allt för detta inlägget, kommer att komma en hel del fler bilder lite senare men just nu måste jag packa igen. Jag ska nämligen till landet så ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0