släktträff

Hejsan svejsan!!
 Man hinner knappt vila upp sig här hemma heller innan det är dags för en liten släktträff. 
Min moster hade nämligen bett alla från hennes sida av släkten att komma och hälsa på och äta lite. De har nämligen flyttat till Schweiz och kommer hit till Sverige lite då och då på lov och högtider.
Även om jag är rätt trött så bestämde jag mig för att följa med och träffa mina kusiner, det var ju ett tag sen jag såg dem. Dessutom var det ett perfekt tillfälle att få berätta om min språkresa utan att behöva upprepa samma berättelse femti gånger.
Det var även perfekt väder för att vara hos dem, de har nämligen inte något speciellt stort hus här i Sverige så allt var dukat utomhus. Tänk om det hade regnat idag istället, då hade det inte blivigt någon rolig släktträff.
Här är mina fina schweizare!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0