Släckt och vänner!!

Hejsan svejsan!!
Idag är det dags att fara till landet, eller ja inte riktigt än för först måste jag träffa mina vänner.
En av dem har nämligen precis kommit hem från skåne och vill gärna träffa mig och en till. Så idag blir det tjej träff.
Men sen så måste jag ta bussen till sommarstugan, vi skulle nämligen ha gäster imorgon. 
Tydligen skulle hela släkten komma imorgon och även några vänner så vi kommer bli ganska många. Fick först reda på detta idag och blev lite chockd, det är ganska sällan som vi bjuder in alla samtidigt. Det brukar bli lite väl många så då är det lättare att bjuda några i taget, men nu blir det annorlunda.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0