Skiljas

Hejsan svejsan!! Idag är det resedag och jag ligger och väntar på att gå ner till frukosten. Alla som vill ska nämligen mötas upp där 8:50 och säga hejdå, så ska jag vara ärlig så kommer nog alla vara där. Detta är för att beroende på vart du ska åka i landet så åker vi olika tider. De från Stockholm och Finland ska nämligen åka sent så dem får även några timmar till i London, medans vi från Göteborg och Skåne ska åka vid 12.Det känns så otroligt sorgligt, jag vill inte skiljas från alla. Att säga hejdå till alla känns så jobbigt, dem kan ju följa med mig och bo i Göteborg så behöver vi inte skiljas. Perfekt lösning!! Jag vet redan nu att jag måste träffa dem igen, det svåra är bara allt resande. Dock så har vi bestämt att jag och två till som jag bott med ska mötas upp i Stockholm en dag för en återträff. Det är finnen, en skåning och jag så Stockholm ligger ganska i mitten, perfekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0