Sista gruppspelsmatchen

Hejsan svejsan!!
Senare match idag, men inte hjälpte det att man fått sova ut för vi förlora ändå. 2-1 till dem vilket betyder att vi hamna trea i vår grupp och kommer bara komma till B slutspel om vi vinner imorgon.
Om matchen vet jag inte riktigt vad jag ska säga, vi är bra men jag tror nästan att vi är lite väl självsäkra ibland. För att man ska vinna i en turnering som denna krävs vilja och riktigt kämparglöd, och vi saknar det lite. Det krävs inta att bara vissa har kämparglöden, när man spelar som ett lag behöver alla ha den.
 
Denna matchen kändes extra jobbig för mig på bänken. När man vet att det är en viktigt match om man bara får titta på blir man så nervös att det inte går att sitta still.
Man vill bara in på plan och möla ner alla i ens väg och göra mål. I för sig så vet jag om att jag inte skulle klara av detta, men man kan ju alltid drömma.
 
P.S.
Fick en liten förfrågan om varför jag alltid skriver "hejsan svejsan" i början av varje inlägg.
Varför jag för detta kan jag inte riktigt förklara, känns bara skönt att ha en startfras. För om jag vet vad jag ska börja att skriva så brukar det flyta på lättare sen.
Dessutom, vem blir inte glad när någon hälsar på en?? ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0