Shopping

Hejsan svejsan!!Efter de bästa timmarna någonsin inne på The Dungens så blev det shopping. (Man fick ta ett kort innan man gick in)Även om jag sagt att det inte är min stil med alla dem här stora affärerna så blev jag inledd dit och inspirerad. Jag fick både med mig underkläder från Victoria Secret och en tröja från Abercrombie. (Hunden är också från Victoria Secret men man fick den gratis när man handlade på ett ställe)Dock så var inte just detta stoppet så populärt när det kom till mina anhangare. Men jag blev glad för nya underkläder, också för att fira detta så måste jag lägga upp en trosbild!!Ja detta är vad som händer när man är uppe efter läggdags.P.S. viktig information, jag måste köpa en till väsla imorgon.P.S.S. jag vill inte säga hejdå till alla imorgon, jag vill att dem ska stanna hos mig för alltid!!


Kommentarer
Anonym

Kan inte du visa en tydligare bild på allt du köpt??

2013-07-05 @ 11:14:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0