Runtflyttning igen.

Hejsan svejsan!!Har nyligen packat iordning alla mina saker, behöver bara ta ur lite kläder för att ha på mig imorgon. Det känns konstigt att åka, speciellt efter ikväll och då syftar jag inte på resturangen vi var på. Precis innan vi skulle få våran mat fick jag ett sms där det står att dem har flyttat två av våra resväskor för att vi måste byta rum sista natten. (Liksom sista natten!!). Ni ska inte behöva höra så mycket detaljer om detta men vi har haft en "liten" diskussion med värd familjen, för seriöst, du vill inte att vem som helst går och rör dina saket.Som tur var så var det inte mina saker som behövdes flyttas, utan det var dem som kom hit samtidigt med mig som bor en våning ner.Man blir lite irriterad och speciellt när dem behöver packa om allt, för familjen vände helt och hållet på väskan så sakerna rörde till sig. Så nu bor vi sista natten fyra i mitt rum, och det är inget fel på det men dem hade kunnat förvarna oss att alla skulle behöva flytta runt innan.Annars så var middagen på den riktiga resturangen god!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0