Prov

Hejsan svejsan!!
Idag var det ledig tid på morgonen så jag bestämde mig för att ligga i sängen en liten extra stund, bara för att jag inte kunde sova mer. Rätt irriterande när kroppen vägrar somna om när man vill sova. Men jag fick fixat naglarna istället för nu har alla nail pearls åkt av. Det såg rätt snyggt ut utan pärlorna också men jag ville byta.
Men den stora saken idag är det "efterlängtande" provet idag. Det skulle egentligen vara imorgon men dem ändrade så att vi skulle hinna få dem rättade.
Dessutom så ska vi ta ett gemensamt foto på oss alla (precis som alla foton jag redan tagit inte räcker hehe). Så idag gäller det att se snygg ut för det är denna bilden alla kommer att få och minnas för alltid. Dock så hade jag helt glömt bort det, kom på det nu men det gör ju inget då jag alltid är supersnygg!!
Dessutom så slår inget ett par shorts och en "Monday sucks" linne.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0