London

Hejsan svejsan!!Nu ligger jag äntligen på hotellet, fötterna verker och magen är fullproppad med allt möjligt. Vi har gått på rundtur runt i London vilket var bland det tråkigaste jag gjort på denna resan.Jag förstår inte riktigt hur vissa kan bli så otroligt exalterade över att kolla runt i London. Visst kan det vara fint men när man inte längre vet vart man är och fötterna verker så är det inte lika roligt.Men jag ska inte klaga för när man inte vet exakt vart man är kan man hitta och göra de mest roliga saker. Ser ni att dem har en foto shoot på andra våningen på bussen?? Häftigt va?? Hotellet vi bor på slog även mina förväntningar, även om toaletten inte går att låsa och duschen är bredvid sängen så är det mycket bättre än hos värdfamiljen. Äntligen slipper jag metallsäng och har fått en riktig madrass.Här ska vi nu sova i två nätter och på fredag vid 12 åker vi till flygplatsen. Men innan det ska vi hinna med en hel del. Bland annat ska jag gå på Oxford Street och kolla även om jag då inte har så stor lust att shoppa i en storstad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0