Invigning

Hejsan svejsan!!
Igår gick jag för första gången på Gothia invigning. I för sig så var det första gången jag spelade också men jag har även aldrig varit i stan när invigningen varit, och herre gud vad mycket folk!! 
På riktigt, visste inte att Göteborg kunde bli så fullt, när du försökte komma fram någonstans så gick du in i minst tre personer. Sen så tappa man bort varandra direkt. Jag som inte gillar storstäder och själv anser att Göteborg inte känns som en stor stad fick lite av en chock.
Dock så var invigningen rätt kul att se, även om den var ganska enformlig. Det var meningen att man skulle visa upp alla länder, men eftersom det är så otroligt många länder så var de tvugna att ha med lite sång-och dansnummer.
Arenan var nästan helt fullsatt av alla lag och människor som ville se.
El gran finales var rätt häftig också, rejält med snygga fyvererier som sedan lämnade efter sig denna härliga lukt. Vet inte varför men tycker faktiskt att lukten som bildas efter man avfirat fyverkerier är rätt härlig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0