Inköp

Hejsan svejsan!!
Jag fick en liten förfrågan över att lägga upp vad som nytt har hamnat i mina ägor, och självklart ska jag detta. Tyvärr så hade underkläderna och "Monday sucks" tröjan hamnat i tvätten redan, men dem har ni nästan redan sett ju så det gör inte så mycket.
 
Ni kommer väl ihog London Dungen, berättade jag även att jag fick med mig den bästa presenten till min bror också??
Häftiga va??
Sen så blev jag även stammis på Body Shop, (där jag aldrig annars brukat shoppa).
Det blev dem body butter (en till mamma) tre små bodybutter till när jag ska resa och en nattkräm.
Sen så hitta jag en ny favoritaffär vid namn clarie's. Det var en smyckes, smink och lite hår butik. Ni ska bara veta hur svårt jag hade det att ta mig därifrån utan att inte köpa något.
 Denna sorts örhänge är något som jag har sett på andra innan och som jag anser är väldigt snyggt, men jag har haft lite svårt att hitta det men nu så äntligen!!
Man fick två extra ringar att ha på örat tillsammans med det andra men ansåg att det såg snyggare ut att ha för sig själv.
Örhängerna blir bara snyggare och snyggare.
Jag hitta dessa två saker som jag har både letat efter och trånat efter från hemifrån. Fast nail art penslarna har jag inte hittat hemma och nagelfilen har jag tyckt var för dyr, men denna var både snygg och billig så självklart att jag slår till.
Ja glitter och glamor, med en tuch av lite kedjor. Allt från min favorit affär clarie's.
Här får ni det stora inköpet från Abercrombie. När man betalar där betalar man inte för klädesplagget utan för märket och parfymen som fortfarande sitter i tröjan.
 
Nej nu känns det som om jag har köpt för mycket när jag gör så här, eller har jag kanske köpt för lite??
Men här kommer i alla fall den sista sakt som jag kan komma på att jag som jag har köpt som är värt att se. Resten av inköp handlar om mat, godis och en kudde så som sagt, inget speciellt att visa.
En ny plånbok från Primark (något liknande till svenska ullared, billiga kläder och lite skönhetsprylar).
 
P.S. ledsen för lite väl suddiga bilder när jag varit borta men min mobilkamera är inte den bästa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0