Hemma

Hejsan svejsan!!
"Borta bra men hemma bästa".
Det ordspråket passar väldigt bra på mig just nu, och även citatet "mammas mat är alltid bäst". 
Jag har nämligen äntligen fått riktigt hemlagad mat och inte något halvfabrikat direkt från affären. Som ni kanske förstår så är maten i England något jag inte kommer att sakna.
 
På flygplatsen påväg hem kände man verkligen hur suget hem kom bara mer och mer, men det smärtsamma farvälet försökte jag få överstökat så fort som möjligt. Att säga hejdå till alla underbara människor därifrån smärtar. Jag kommer att sakna dem alla, även min kuddtjuv till skåning.
Men tack vare all denna teknik så kan man ju självklart fortsätta att hålla kontakten. Men ni vet själva hur annorlunda det är att bara chatta över datorn än när man pratar ansikte till ansikte.
Och detta är bara vi svenskar som var med.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0