Gymnasiet

Hejsan svejsan!!
Det första som man hittar när man kommer hem i lördags är självklart ett brev från skolverket. För er som inte fattar vad detta innebär så ska jag försöka göra det lite enklare för er. Jag är 16 år nu och har gått ut högstadiet, förstår ni??
Jag hoppas det, för det innebär beskedet om antagningen för gymnasievalet. När jag öppnade brevet och gissa vad det första som jag ser är??
JAG KOM IN!!

Gud vad glad jag känner mig och idag får jag ett annat brev om min antagning till elitfotbollen. Eftersom jag blivit antagen på skolan har jag även blivit antagen för det men detta handlade om förberedelser. De hade nämligen skickat ut olika träningspass som ska vara skadeförebyggande.
PÅ brevet skrev dem att dem är vara att många får belstningsskador och därför ger dem ut olika övningar som dem skriver att jag ska gör afyra gånger i veckan. Så nu blir det hårdträning som börjar på måndag. Eller inte allt för hård träning för min röst håller nästan på att försvinna av någon anedning.
Fick fem papper på liknande övningar för att förebygga sakdor.
 
Vilken skola jag ska gå på nu??
Vet ni inte om det eller??
Jag ska gå på Bearnadotte gymnasiet samhäll/bereende som har uniformsinrikning och min älskade elitfotboll.
 
Skolan börjar i agusti sen och gissa hur taggad jag känner mig inför det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0