Gothia cup

Hejsan svejsan!!
Det räckte inte med att jag nu har skadeförebyggande övningar från min skola, utan när jag kom hem så ringde min tränare. Han berättade att den målvakten som varit reserv för en cup hade tackat nej och att jag stod på tur.
Om jag tackade ja (som jag självklart gjorde) så innebar detta att det är riktigt hårdträning på måndag inför Gothia cup.
Det svåra med detta är bara att jag är på landet, utan fotbollskläder och det tar mer än en timma till träningen härifrån. Fast det som är bra är självklart att jag får ordentlig träning innan jag gör mina övningar.
Sen att min hals ska hålla för detta är något jag ska ta hand om, får införskaffa halstabletter, dricka lite extra varmt även om det är vamt och inte prata allt för mycket.
 
Men jag ska göra det bästa av allt, för när man verkligen vill något så kan man fixa allt!!
Där försvan stor del av mitt sommarlov!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0