Göra vad man vill

Hejsan svejsan!!
Skolprovet avklarat och även fotot på alla. Oturligt nog så får vi inte reda på resultatet förens imorgon, eller rättare sagt, vi i min grupp får reda på det imorgon när alla andra fick reda på det idag.
Men det känns ändå helt okej även om provet gick ut på att göra två saker som jag hatar. Ena var fonetisk skrift och andra var att sätta in ord i meningar, vilket jag hatar....
Men aja bilderna är i alla fall bra, förhoppningsvis.

Efter det skulle man gå på bio om man ville, men bio anser jag att man kan göra lika väl hemma så det blev ledighet istället. Ledigheten lönade sig dessutom, eller kanske inte för min plånbok men för mig.
Jag råkade dessutom fixa varsin present till mamma och pappa även om jag inte planerat det.
Bodyshop gick också i konkurs på grunt av STS-are, en hade fått fem bodybutter för 15 £ och detta spred sig mer behöver jag inte säga.


Så här slutade det för mig och min kompis. (Om ni nu undrar varför lite är suddigt så står det redan ovan*).
Vi tog även en buss i 20 min över ön för att hitta en speciell present till hennes kompis och då hittar man denna.

Enorma lolli pops!!
Ni ser väl hur långa dem faktiskt är??
Sen så tog vi en rejäl middag på Mc Donken för att avsluta dagen, eller ja avslutningen var väl mer nu när vi river huset. Ska inte gå in på detaljer men man kan tydligen inte ha krig över en kudde i trappan. Men hålet i trappräcket är fixat nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0