Gästmiddag

Hejsan svejsan!!
Som jag berättat så hade vi fullt med folk här igår, även om då inte alla kom. Det var nämligen en sjuk och på Marstrand där några bor hade det brunnit så dem var rätt trötta.
Men förutom de "småsakerna" så var det som vanligt, fullt med folk som snackade och åt tillsammans.
Det blev även lite av en invigning av våran färdigbyggda altan. Ni ser den inte så bra för det är den på andra sidan, men pappa har varit riktigt duktig med den.
Jag fick dekorera som vanligt medans pappa och brorsan dukade och sätter fram bord och stolar, medand mamma gör klart det sista på maten.
Vi delar alltid upp arbetsuppgifterna så allt går så smidigt som möjligt, dock så gör det att vi iblanf blir färdiga lite väl tidigt. Igår han vi till och med åka ner till havet och ta ett dopp innan alla kom.
 
Ikväll blir det en tripp på sjön, och det kommer det nog bli ganska mycket av denna veckan dels för att det ska bli jättevarmt och dels för att alla ska vara lediga. Min bror har semester denna veckan och jag har en veckas uppehåll på fotbollen tills på måndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0