Första matchen

Hejsan svejsan!!
I morse blev det ingen sovmorgon, vet ni varför?? För det borde ni.
Idag så börjar nämligen Gothia och våran första match, dock så är det inte så mycket att tala om. Vi förlora mot ett skånskt land (de jäkla skåningarna) med 1-0.
Vårat lag var inte tillräckligt taggade, vi vet hur vi ska spela men ingen ville riktigt göra jobbet. Dessutom så hade de andra laget en rätt stabil backlinje som var svår att ta sig igenom.
Vi fick inte ett ända ordentligt skott på mål, bara sådanna som man ska göra instick på men inget gjorde dem insticken så då är bollarna helt värdelösa och målvakten tar dem hur enkelt som helst.
Jaa det finns inget att göra åt denna matchen, det är bara att glömma den och fokusera på nästa som är på samma plan imorgon.
Som ni vet så är jag målvakt, men i denna cupen har jag bara blivit bara andra målis.
Att vara anadra målis innebär att jag inte kommer att spela förrens första målisen blir skadad och det är inte alltid så troligt. Om jag har otur så kommer jag inte få stå en enda gång, men man vill inte heller önska den andra målvakten en skada.
Så mina snygga fotbollsskor får hålla sig rena denna veckan!!
Ikväll så är det dessutom invigning som man ska går på. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0