Dungens

Hejsan svejsan!!Dags för en hotellfrukost, ja faktiskt så var inte STS så snåla så det blir hotellfrukost. Håll bara tummarna för att den är ätbar och inte bara en massa bönor i sås.Idag så ska jag gå ner i London Dungens, eller rättare sagt, förhoppningsvis få gå ner dit. Det var nämligen så fullbokat där att vi inte kunde få en egen guidad grupp, så för att komma in nu måste vi stå i kö. Jag väljer faktiskt att köa idag för ingen av dem andra alternativen låter lockande, British museum eller Madam Thysos. Vill inte se vaxdockor eller engelsk historia, jag vill bli skrämd hehe. Här i England så har dem inte heller denna regeln som säger att de anställda inte får röra en, det blir mycket läskigare när de rör en ju.Sen så ska vi även få gå och shoppa, och jag måste köpa mig en liten väska att ha på planet för min stora är full. Fast även om den är full så ligger den inte på över 20 kg så jag ligger bra till.London eye, och mitt eye!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0