Begravning

Hejsan svejsan!!
Idag har jag inte gjort annat än bara vila.
Det har varit första dagen då jag faktiskt inte haft något att göra. Visst hade jag kunnat skippa att åka ut med båten, men hallå båt!!
 
Har hittat lite olika platser att bara ligga och slappa på, bland annat vid havet och hos min farmor och farfar. Och när jag kom dit kom jag precis i tid till en ganska stor tuppbegravning. Farmor och farfars grannar föder nämligen upp höns, och idag så hade han en byggare för att hjälpa honom att bygga en altan som i sig hade med sig två hundar.
Dessa hundar var snälla så ingen misstänkte att en av dem skulle smita in i ett av hönshusen och bita ihjäl 14 tuppar, eller ja de flesta var tuppar. Två överlevde medans resten hamnade i en tumma som ska eldas sen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0