Bååååååt!!

Hejsan svejsan!!
Var jag än är påväg eller i vad jag än färdas i verkar jag somna nu för tiden. På båten idag låg jag nämligen och solade på akterdäck, och gissa vad, jag somnade. Språkresan har verkligen tröttat ut mig, men jag vill ju följa med överallt så då får det väl bli lite tupplurar på konstiga ställen.
 
När det kommer till olika fordom så är båt min absoluta favorit. Jag bokstavligt talat älskar att åka båt, men jag har mina speciella platser där jag vill sitta på en båt.
På en vanlig båt vill jag alltid sitta längst fram i fören. Jag vill alltid vara längst fram och känna vinden i håret och sitta högst upp.
Om båten dock är en innombordare så vill jag alltid ligga på taket, så högt upp som möjligt precis som en katt. Varför har jag dock ingen bra förklaring till, jag bara känner mig så bekväm på dessa två platserna.
Fort ska det också gå, snabba båtar är häftiga. Tyvärr har jag aldrig varit på en riktigt snabb båt även om en vi kände hade en förut.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0