Uttagning snart!!

Hejsan!!
Idag tog jag mina första steg ute i snön sen jag fått bekräftelse om att det är helt okej att börja träna igen. Mamma ringde nämligen läkaren igår som sa att jag fick träna ved svullna mandlar, men om jag fick några problem så skulle jag komma tillbaka och kolla upp det.
Igår fick jag även kallelsen till NIU fotbollsuttagningen (till elitgymnasiet). Det stod att jag skulle vara där 10.05 ombytt och klar på Heden, vilket är en mycket bra plast för mig då jag bor ungefär en 14 min cykeltur därifrån. Med mil tar det längre tid då det är i stort sett mitt inne i stan.
 
Och sen så ska vi ha information i en närliggande skola, nämligen Katrinelundsgymnasiet, precis där jag ska då. Eller ja, jag ska gå på Bernadotte men de är en koridor inne i Katrinelund.
Hehe hitta en liten bild!!
Gulligt^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0