Promenad vid sjön

Hejsan!!
Har inte varit mycket till uppdateringar förra veckan, men jag har inte kännt för att skriva av någon anledning. Det är så mycket som snurrar runt omkring mig för tillfället, januari kommer att bli hetsigareän vanligt!!
 
I vanliga fall så är januari bland dem roligaste månaderna på året, och ni kan inte gissa varför....haha jag fyller nämligen år den 25 januari, och min kusin fyller till och med innan mig, den 22 januari. Så det är ju bara att fira!! Men i år så är det så mycker runt att det känns som om jag ska glömma av min egna födelsedag. Jag går till olika läkare hela tiden och ångesten över att inte få träna inför min uttagning håller på att ta kål på mig.
 
Nu ska även skolan börja imorgon och alla dessa nationella prov ska sätta igång. Man får bara hålla tummarna för att det ska gå bra. Inte för att jag har dåliga betyg och så men av någon anledning kan jag aldrig bli tillräckligt nöjd med mina betyg om jag inte då har det högsta betyget som är A.
 
Ett bra sätt för mig att sluta tänka på allt detta är att gå ut och träna, springa eller styrketräna. Men för tillfället så får jag inte det, även om jag har börjat fuskat lite nu. Att gå promenader är inte lika effektiva men det funkar om man går tillsaqmmans med någon annan. Det gjorde jag till exempel igår, nästan hela familjen, nästan hela min farbrors familj och farmor åkte ut till en sjö och gick en runda.
Man behöver inte heller tänka så mycket om man även har småbarn med, eller ja man behöver inte tänka på sig själv.
 
Sen så stack vi in till Kungälv och tog en liten fika och pratade. Vi kunde dock inte sitta allt för länge då småbarnen inte riktigt klarade av det hehe.
Men eftersom det var söndagen efter 13 dagen (tror jag dem sa) så var nästan allt stängt. Det fanns ett stäle men när vi kom först så var det helt fullt, så vi gick ett varv och när vi kom tillbaka så fanns det som tur var plats.
Drack en jätte god varm choklad med marshmellows, fast sen fick jag lite ont i magen av allt socker. Skulle nog gett lite fler till dem små istället ^^
 
Nu får ni ha en skön dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0