Bra igen

Hejsan!!
Allt bra i denna värld eller??
Jodå för mig är den bra, prima, prima nu när provsvaren har kommit tillbaka negativa. Jag har nämligen ingen körtelfeber längre!!
Dock fortfarande två halsmandlar lika stora som köttbullar men det går att leva med, för det är heller inget farligt att träna med. Och det ska jag allt ta mig till att börja göra nu igen, och det mår jag säga är på tiden. Jag klättrar snart på väggarna av frustration på grund av träningsbrist. 
Men på måndag drar det igång igen med inomhusträning, och ska försöka få någon träning gjord i helgen även om det är fullt med snö ute. Kanske kan jag gå på gym för en gång skull, även om jag då anser att betala för att sitta inomhus och lyfta skrot inte är värt det, man kan lika väl gå till min pappas jobb och lyfta lite däck gratis, det ger samma resultat.
 
Och i helgen så blir det även till att slänga ut julen, inga fler juldekorationen efter trettondag jul. Dels så var den förra helgen men då hade vi så fullt upp med middagar och olika släktträffar så vi hade fullt upp.
Nu ska sista julkulan ner!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0