2013!!!!

Gott nytt år!!
(Jag vet att jag är lite sen men mitt internett har inte varit det bästa)
Ja nu är det 2013, och i år så kommer i stort sett allt att förändras. Det började redan vid nyår.
Brorsan har ju nu fyllt 18 och skulle ut och festa med sina kompisar på stan medans vi andra var hemma och jag var ganska sjuk. Pappa oroade sig över att han skulle få åka och hämta hinim någonstans så han höll sig nykter och kunde inte slappna av på kvällen vilket gjorde stämningen inte allt för rolig. Mamma somnade redan vid 10 och jag blev så matt att jag låg och kollade på film nästan ända fram till midnatt. Hade säkert kunnat somna samtidigt som mamma för jag var så trött, men jag älskar verkligen fyvererier så jag ville stanna uppe och kolla på dem. Dem får mig alltid att le och bli glad, de är så fina och eftersom jag gillar mörker och levande ljus så är det ganska uppenbart att jag gillar fyvererier. Fast vi skjuter inga egna när vi är här i stan då vi en gång var nära och träffa ett hus när jag var liten. Andra år innan vi åkte til Spanien så var vi ofta på landet och skjöt upp raketer över vattnet. Det blev så vackert när gnistorna speglade sig i vattnet!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0