My dance step

Hejsan!!
svetten rinner, andfådd och jag har vattenflaskan precis bredvid mig. Haha nej jag bara skojar, så hårt tränar jag inte. Jag bara dansar lite^^
Det är nämligen så att vi har en uppgift i gympan då vi ska göra en egen dans på 8 veckor och sen visa upp den. Och man kan väl säga att våran grupp har ganska stora svårigheter med detta, vi kommer ingen vart och dessutom värkar alla vara så otroligt negativa till allt ävem om dem säger att dem måste ha bra betyg i detta. Så jag har ett förslag till dem, och det är att vara lite mer positiva, men de är dem ju självklart lika negativa till.....
Men aja, vi tjejer i gruppen tänkte att vi skulle kunna träffas någon gång efter skolan och komma på något, och då föreslog jag idag för mer än en vecka sen. Men hur tror ni att detta gick?? 
Jo rent åt helvete så klart......Jag messade dem och ingen av dem var lediga :O Den ena var på landet och den andra skulle ha gäster för hennes bror fyllde år, så det blev för mig att komma på lite saker själv nu så ska jag visa dem för resten av gruppen nästa gång vi har grupparbetet. Hoppas bara på att dem faktiskt tar in lite av det jag visar och bestämmer sig för att vi kan använda något, så vi inte hamnar tillbaks till där vi började, på ruta noll!!
 
Jag är inte direkt särskillt bra på att dansa eller något sådant, men jag har ju kondisen för att klara av olika övningar så det går väl okej här. Får bara se om dem andra också har tillräckligt med kondis för att klara av det, och att killarna inte tycker att det är allt för tjejiga moves (för man svänger på rumpan ganska ofta), men det är svårt för mig att komma på något annat då jag har höfter och det är snyggt att använda dem!!
 
Här hittade jag en grupp (spansk) som jag har haft mycket nytta av att komma på danssteg. Se efter själv!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0