Mitt svar

Hejsan svejsan!!
Här har ni mig igen med ett svar på förra inläggets frågor:
"Heeeej, kan du inte lägga upp lite mer bilder på dig själv och berätta om din klass??
 
Och mitt svar till detta är då att självklart kan jag berätta lite mer om min klass och vad som händer där om det är så att det uppskattas, men dock när det kommer till att lägga upp fler bilder på mig blir det lite mer problematiskt. Det är nämligen så att jag inte gillar att ta så mycket egopics, vilket slutar i att jag inte har så många bilder på mig själv (dem har mina kompisar). Samt att jag anser att jag väldigt sällan blir bra på bild så jag gör hellre någon konstig min eller räcker ut tungan åt kameran. En av mina kompisar har hur många bilder på mig som helst, var av kanske två är "normala" bilder (jag har kollar själv!!).
Men jag kan försöka få upp någon lite mer då och då.
 
Så länge får ni nöja er mer en lite äldre bild.
 


Kommentarer
Freja<3

awww såå himla finn :) (kan inte du länka min blogg)??<3

2013-02-06 @ 22:16:46
URL: http://www.nattstad.se/livetsomfreja


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0