Min klass

Hejsan svejsan!!
Nu hade jag tänkt och börja berätta lite smått om min klass.
Jag vet inte riktigt om vi är så mycket som alla andra klasser, det känns i alla fall inte så. 
I vår klass så kan alla snacka med alla, och om det är en fördel eller nackdel beror väl på. Lärarna tycker väl det är en "liten" nackdel då det är väldigt få av dem som faktiskt kan få hela våran klass att hålla käften på lektionerna. Den ända som kan det är våran SO lärare, ibland så förstår man inte riktigt varför, hon är bara otroligt bra på att få oss att vara tysta.
Då kan ni kanske också förstå att vikarierna riktigt kallar oss för "the pain in the as"!! Men jag kan förstå dem när vi t.ex. en gång bara spang rätt in och visste att vi bara skulle läsa, drog alla bändar längst bak och satte oss i en enda stor lång rad/klump längst ner. Mycket till läsning blev det väl inte direkt, men läraren sa inget heller så ja, det blev som det blev^^
Eftersom alla kan prara med alla så har man inte så jätte mycket grupperingar, om ni förstår vad jag menar. Visst kan man säga vilka som hänger mest med varandra men den störsa grupperingen i vår klass är faktist jag!! 
Jag och mina närmaste kompisar brukar nämligen för det mesta hänga ihop och göra det vi känner för, inte för att vi hatar klassen eller så utan för att vi har lust med det. Jag gillar att vara rätt galnen och då är det roligare att hålla sig till de andra som är galna, alltså dem.
 
Jag vet inte vad jag ska berätta så mycket mer just nu, ni får väl lära känna vårak klass lite mer genom att läsa om vad jag gör under skoltid, som jag ska försöka skriva lite mer om.
Här får ni en liten bild av min klass under haloween. (Jag gömmer mig bakom bananen hehe)
 
Och nej vi har inga bögar i vår klass, dem hade bara roligt!! xD (Har nämligen fått den frågan innan när jag visat denna bild^^)


Kommentarer
Freja<3

Hahah är inte med på bilden :) hahah <3

2013-02-06 @ 22:18:00
URL: http://www.nattstad.se/livetsomfreja


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0