Mästervärk

Hejsan svejsan!!
Nu hade jag tänkt och visa lite mästervärk gjorda av denna tjej som ni nu läser om. Vi har nämligen haft ett ganska stort bildarbete som skulle (egentligen) vara inne idag, men dock så är jag inte fullt klar med texten och det är inte många andra heller så vi får lite längre tid på oss.
Här är min första bild som jag är faktiskt mest nöjd över, det är en fallen ängel.
Sen så har vi en lite sämre verition av ett porträtt på Bloody Mary, men det får duga!!
Här har vi bara en lite randome bild på abstrakt konst under en tidpunkt när jag hade bara lite tråkigt.
Och så sist men inte minst, en bild på mig och mitt "underbara" kärleksarbete från 8an. Jag han inte riktigt bli klar med det då men det funkade ju lika bra att bli klar nu. ^^
Ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0