Gympa

Hejsan!!
För första gången så ska jag testa denna blogg.se appen, och det är inte allt för svårt. Bara kanske att inläggen inte blir allt för långa.
Just nu ligger jag i alla fall framför tvn och vilar lite efter skoldagen. Hade gympa idag och vi spelade typ frispi softboll, man bara använder en frispi istället för boll. det är jätte roligt men grejen är bara den att vi spelar tjejerna för sig och killaena för sig, och eftersom jag är lite mer tränad än de flesta av tjejerna så måste jag först anfalla och sen så fort som möjligt tillbaka för att försvara. Det går bra men ibland blir det lite jobbigt samt att jag har svårare att få in luft innomhus än vad jag har att få luft utomhus.
Nu får ni ha det bra, och har ni upptäckt att det har snöat igen?? :O




Kommentarer
meeess

heeeej, kan du inte lägga upp lite mer bilder på dig själv och berätta om din klass !!!

2013-02-06 @ 13:05:15
meeess

heeeej, kan du inte lägga upp lite mer bilder på dig själv och berätta om din klass !!!

2013-02-06 @ 13:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0