Efter semester kommer jobbet!!

Hejsan!!
Nu är jag tillbaka från soliga Spanien, eller ja jag kom egentligen hem i tisdags men upptäckte att jag hade en hel del läxor, ett prov samt ett bildarbete som jag borde vara klar med denna veckan. Så det var bara att bita ihop och sätta igång, har nu pluggat och arbetat med detta bildarbetet i non stop i två dagar nu och har äntligen blivit klar!! Så nu latar jag mig lite, välförtjänt tycker jag!! Vad tycker ni??
Fast har tagit mig lite raster ibland för att ta mig lite tid att kolla på en serie som jag egentligen har vetat om ända sen den kom ut men hade inte tillräckligt med tid för att följa den på tvn då. Men nu så har den kommit ut på en online film sida som jag kollar på ibland som heter Dreamfilm.se//länk.
 
Ja, nu ska jag berätta lite om hur det var i Spanien.
Det var jättebra och jag bara latade mig och laddade batterierna till ännu 5 veckor till påsklovet. Fast de första tre dagarna kanske inte var så roliga egentligen. Jag hade nämligen redan innan vi reste börjat känna mig lite dålig och det höll i sig, jag till och med han somna i planet innan vi han komma upp i luften :O Det är ovanligt!!
Men belöningen kom och solen höll sig framme och sken resten av tiden ända till sista dagen då det var lite mer muligt. Så sol det fick jag, och brun har jag blivit, kanske inte så brun som jag brukar men ändå så att det syns likosm.
Som sagt, vi gjorde inte så mycket mer än bara vila och tog det lugnt så det blev tyvärr inte så många nya bilder då det inte var något "nytt" som jag inte redan hade tagit kort på. Vi har ju nämligen en lägenhet där nere så vi har ju åkt till samma ställe ända sen jag var typ 1 år. Ni förstår att jag har många bilder från samma platser då.^^
Men något som det blev ganska mycket av var shopping. Oh ja!! Vi hade till och med tagit med oss en elt tom väska bara för detta ändamålen och den var full när vi reste tillbaka, så ni kanske förstår att vi var i rätt många affärer. Fast om man räknar så tror jag faktiskt att min bror fick köpt mer kläder än jag där nere, fast det kan ju också bero på att absolut allt passar honom medans inget vill passa mig. Kläderna där nere är dessutom ganska små och jag behöver egentligen större storlek på kläder än vad man kanske tror när man ser mig på grund av att jag är så pass bred över axlar, bröst och höft (lite på grund av alla muskler). Men det går ju lika bra att köpa smycken, som är väldigt billigt där nere. För om ni har lite koll så ligger Euron ganska lågt för tillfället.
Här har ni en bild på ett av dem absolut finaste (och dyraste) smycket som jag köpte, det är dessutom äkta stenar (minns inte vad dem hette synd nog).
Den röda stenen är var dessutom januaristenen vilket är den månaden som jag fyller år i.
Lite roligt var det för när försälgaren visade mig dem lite billigare halsbanden hade jag kollat på en rosa först (fanns inga röda sånna) men när jag såg dem mindre gick jag direkt till min månadssten utan att jag visste om att den var det.
 
Nu får ni ha det bra så ska jag fortsätta att kolla på min serie!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0