Dator igen

Hejsan svejsan!!
Har precis kommit hem från skolan och har goda nyheter!! Jag har nämligen ÄNTLIGEN fått tillbaka min skoldator, den har varit trasig i ungefär 6 veckor och om det inte är lång tid att vänta på att sin skoldator ska bli lagad så vet jag inte vad. I vanliga fall så brukar dem vara lagade redan efter två veckor men det var så många trasiga innan mig så ja, det tog extra lång tid.
Felet med min dator vet jag inte ens om anledningen till, skärmen på den började bara hel plötsligt att "dansa" runt på man kunde klicka på den men dock så såg du ju inte vad det var du klickade på. Var nästan som att försöka hitta ett mönster när man stirrar på myrornas krig på tvn.
Hehe kanske inte då bad men ni fattar vad jag menar.^^
 
Händer det något mer trevligt idag då??
Och mitt var är ja. Jag ska nämligen äntligen få gå på min fotbollsträning, ni skulle bara veta hur konstigt det känns för mig att jag inte har tränat på två hela veckor!!
Man förstår inte riktigt hur det är om man inte är van att göra det typ 3-4 gånger varje vecka. Det är som en kaffeberoende som inte får sitt morgonkaffe. Men idag blir det till att erövra planen och mitt mål igen!!
Sen så i helgen kommer jag även att få ett dubbelpass så kommer nog att ta igen lite av det som jag missat. Jag ska nämligen på en speciell målvaktsträning i Gunnilsehallen eftersom man sällan får all den målvaktsträning som man behöver när man tränar med laget. Jag dock brukade inte behöva gå på dessa träningar innan (när vi var bara 97or i laget) men nu när vi bytte upp oss så skulle jag tydligen få en ny målvaktstränare men dem hade ingen, FÖRVIRRAD* dom hade ju likosm en innan. Men aja, nu har jag hört att jag faktiskt ska få tillbaka min gamla (YEY!!) igen efter att vintersnön och allt sånt försvunnit, och det har den ju gjort nu så får se när han kommer för han har ganska mycket på sitt jobb annars.
 
Nu ska jag kolla på min Hawaii lite innan min träning börjar så nu får ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0