Bad day!!

Hejsan!!
Dagen hade inte kunnat börja bättre än vad den gjorde. Vi skulle ha gympa och för tillfället så har vi dans på onsdagar, inte så att alla ska dansa i salen till musik, nej vi ska vara i grupper och komma på egna danser. 
Av någon anledning så har just jag hamnat med dem mest negativa och slöa killar och tjejer i klassen tydligen. Varför?? Jo för att vi vad dem som blev "över" när alla hade format grupper, alla udda i en.
Först så var jag ändå positiv till det, visst vi kanske aldrig är med varandra men vad gör det vi kan ju ändå göra oss en bra dans ändå. 
Trodde jag då!!
Så blev det inte, vi har suttit och inte gjort något under tre lektioner och när jag väl kom med en dans som jag hade börjat med så avvisade dem den, såklart.Dock så fick det dem äntligen att börja komma på lite eget så vi kom faktiskt en liten bit. Men nu idag så skulle vi fortsätta och hälften av våran grupp var sjuk, självklart!!
Men, men, man får ju göra det bästa av det så jag sa att vi kan ju i alla fall försöka komma på några nya ideer som vi kan testa till nästa gång. Jag kom med ett antar förslag, var av tydligen ALLA vad dåliga enligt en vis person. Kom med egna förslag jag sa, men nej då hon hade inget att komma med utan tyckte bara att alla mina var dåliga.
Bara för att jag är en av de udda i klassen så vill ingen lyssna på mig tydligen för när jag försökte få någoon respond från den andra så skulle han ju självklart ta hennes parti.
Det känns nästan som en sån här dag då bara inget kan gå bra så jag bestämde mig för att gå hem. Skyllde på hjärnskakningen, vilket lite är sant för det var ju inte direkt så att gympan lättade upp den i alla fall.
Har varit hemma ett tag nu, tagit det lugnt och försökt släppa detta vilket inte går så bra. Men har faktiskt fått mer gjort hemma än vad jag vet att jag skulle fått gjort i skolan om jag hade stannat med det humöret.
Hade antagligen bara tagit ut det på någon annan om inte mig själv.
 
Hoppas ni haft en bättre dag än mig!!
 


Kommentarer
Olivia

Vad jobbigt att de inte lyssnar på dig när du kommer med förslag, du är ju bra på idrott :) har också lite ångest inför dansen haha hade hellre velat bli indelad i grupper så man kom med lite nya människor!

Svar: Tack!! :D Du är också bra på idrott ju :)
Ja jag tyckte också att läraren skulle dela in oss, men om jag minns rätt så var det bara vi som ville det så då blir det ju självklar inte så!!
Hanna Wahlin

2013-03-18 @ 23:19:08
URL: http://oliviadehlin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0