Åter här igen

Hejsan!!
Det var ett tag sen ja, men jag kände att jag började få så mycket och har blivit lite allmänt trött efter sjukdommen även om jag är friskt. Så jag tog en liten paus. Men eftersom ni mina kära läsare ville att jag skulle börja igen och att jag saknar det så bestämde jag mig för att börja nu igen.
 
Egentligen så hade jag tänkt att jag skulle kunna börja uppdatera mer nu när jag fått en bra android mobil och laddade ner blogg.se appen, men av någon anledninge blev det helt tvärt om!!:S
Jag är lite konstig ibland!! Men det får ni leva med nu när ni ändå vill ha tillbaka mig.
 
Och vad har hänt under denna senaste tiden, det kan man undra ja. Det har nämligen hänt en hel del och kan inte berätta allt här och nu men kan nämna något lite kort, (så kort som jag brukar skriva då).
Innom fotbollen så har det nämligen hänt en del, för det första så blev jag rekomenderad till mitt NIU program!! Det är helt otroligt, en av de 40 bästa fotbollsspelarna i alla göteborgs regionerna, jag hörde till och med att en som var där kom ändra från Gottland för att provspela!!
Sen så senast igår så var jag även uttagen till en distriksträning. Det är ett lag som bara dem bästa spelarna som spelar i de fyra olika zoner får vara med i, och jag fick provträna där!! Fast får vänta lite och se om jag kommer med, får hålla koll på fotbollshemsidan och se.
 
Sen så är det dem första Nationella Proven i svenska denna veckan som kommer och vi har övar ganska mycket på att skriva olika berättelser. Kanske kan lägga upp en krönika här när jag blir kölar med den också.
Sen så har vi en grej i skolan då vi ska "leka" FN. Vi blir ihopsatta i grupper mellan alla nior och blir utdelade varsitt land innom FN och så ska vi representera det landest alla politiska frågor i en två dagars debatt. Det ska bli jätteskoj men jag är ändå ganska nervös, vi ska nämligen skriva en sak som jag inte minns vad det hette och sen så ska vi även skriva ett inledningstal på just det språket som vårt land har, och gissa vilket land vi har..... jo Kenya!! Och vet ni vad Kenya har för officiellt språk, jo nämligen somaliska, och vem kan det?? Ingen jag känner så det blir allt till att använda google översätt!!
 
Ja det var väl allt för mig idag. 
Nu ska jag parkera mig uppe hos farmor och farfar framför tvn och kolla in melodifestivalen. Mamma och pappa är inte hemma så det blir till att kolla med dem istället, men det går lika bra^^.
Känns som det nästan kom lite väl tidigt, som om det inte var särskillt längesen jag kollade på när Loreen vann likosm, men aja nu får ni ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0