Visste ni att:

Hejsan svejsan!!
Trodde jag skulle på träning nu men kom på i sista minuten att det var sen träning idag, så istället kommer jag ge er lite "visste ni att.." om mig.
 
Visste ni att:
Jag är otroligt känslig mot stark mat, och samtidigt är jag ganska kräsen men vad jag äter. Jag har nämligen fått ett talesätt från min pappa som lyder att mat ska vara gott annars äter jag inte. Fast min pappa gillar i stort sätt allt så för honom blir det en annan betydelse.
 
Visste ni att:
Jag började spela fotboll i ett lag bara för att jag inte fick spela med "de stora pojkarna" som då var min bror. För vem vill ha sin lillasyrra där och ta bollen från dem, för det gjorde jag faktiskt ganska ofta.
 
Visste ni att:
Jag är livrädd för spindlar. Men när jag var liten så samlade jag och min bror på spindlar.
 
Visste ni att:
Jag blir väldigt irriterad på människor som inte kan tänka själva. Att man inte har en åsikt om en viss sak är okej men om man alltid håller med den andra är en helt annan sak.
 
Visste ni att:
När jag var liten och min pappa skulle hämta mig på dagis så sa jag till mina dagisfröknar att han inte var min pappa, och det var precis att han fick men mig hem. Det var inte det att jag inte ville att han skulle ta mig hem utan jag kände helt enkelt inte igen honom för han hade precis klippt sig.
 
Visste ni att:
Jag har aldrig varit rädd för vatten, jag simmade alltid ut på det djupaste så fort jag hade mina armpuffar.
Men jag vägrade att duscha mer än en gång i veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0