Trötty

Hejsan svejsan!!
Snacka om hur trött jag har varit idag. I morse så kom jag knappt upp ur sängen och missade den bussen som jag brukar ta samtidigt. Men så förbered som jag alltid är så kommer det en buss bara 5 minuter senare som jag kunde ta för att komma i tid.
Sen att vi skulle plugga för oss själva  första lektionen var inte så bra för mig, fick absolut inget gjort. Jag låg bara på bänden med hörlurar i öronen typ.
 
Lektionen där på skulle jag dessutom göra en redovisning, vilket inte gick jättebra heller på grund av att hela mitt huvud var i drömriket. Tror faktiskt att jag sov när ja stod där och prata för minns nästan inget.
 
Men fick ett bra slut på dagen i alla fall med cupcakes bak på hemkunskapen och nu är jag faktiskt ganska pigg, som tur är!! Jag ska nämligen ner på stan och kolla på kortesen idag. Vet ni vad det är??
Det är nämligen så att dem som går på Chalers här i Göteborg bygger vagnar som berättar om en händelse under årets gång. Så om man har läst tidningen och lyssnat på dem stora nyheterna så är det ganska roligt att se.
Jag kollade förra året men jag förstod inte allt då, förrut så läste jag nämligen inte så mycket i tidningen som jag gör nu.
Kolla vad vackert!!
Längtar verkligen till sommaren nu. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0