Shopping!!

Hejsan svejsan!!
Har nyligen kommit hem från min och mammas shoppingrunda. Som jag berättade innan så hade min fotbollsutrustning blivit lite trasig, så det är bara till att bege sig till affären.
Jag hade dock inte tänk på att det är lönehelg denna veckan, så kan ni fatta hur otroligt många människor det var på stadium. proppat typ!! Och det bästa var ju att jag inte fick hittat några bra skor förrens efter efter över en timma!! En timma, och jag som inte ens gillar att prova skor. 
Det är nämligen ganska svårt att hitta de perfekta fotbollsskorna när det finns hur många modeller som helst, samt att jag har rätt så breda fötter så jag måste sitta med varje sko på ett tag för att känna om den töjer sig lite.
 
Men men, till slut hittade vi vad vi letade efter, samt benskydd och nya hanskar.
 
Filten är köpt på Chiili och blev bara som lite lyx för jag bara älskar fluffiga saker, har nämligen en morgonrock med exakt samma matreal och jag bara ääääälskar den!!
Sen så behövde min moder nya shaps till ridningen så det blev även att vi stack till XXL där dem har allt möjligt till ett väldigt rimligt pris.
Det slutade med att mamma köpte två par shaps och jag en vinterjacka. Jag frös nämligen så otroligt mycket denna vintern så då kan man passa på att köpa en dunjacka när de säljer ut den för billigt pris, för då slipper jag betala fullpris nästa vinter. Ekonomiskt tänkande här!!
Nu kommer jag inte att frysa lika mycket till vintern!!
 
Att sluta allt med en landgångare och vaniljbulle är inte heller fel!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0