Så trött

Hejsan svejsan!!
Jag vet inte vad som varit med mig idag känner mig bara så otroligt trött, vill bara ligga i sängen och göra absolut ingenting. Dock så var jag tvungen att stiga ur sängen idag, hade nämligen bestämt att jag och en klasskompis skulle träffas och skriva lite olika tal och sånt till vårat FN-rollspel som vi ska ha nästa vecka.
Vi fick mycket gjort men jag satt och jäspade nästan hela tiden och så fort jag kom hem la jag mig i sängen och somnade.
Nu är jag vaken igen och har varit det i ungefär två timmar men är fortfarande trött. Oturligt nog så kan jag inte riktigt gå och lägga mig än för om jag gör det kommer jag säkert att vakna vid sex imorgon och inte kunna somna om. 
 
Det ha blivit något konstigt med mitt dygnsrytm, under skoldagarna måste jag gå upp vid sex men vill ligga kvar men när jag är ledig så som helgerna så vaknar jag upp vid 7-8 och är jättepigg. Inte så roligt!!
Gud vad jag skulle älska att ha en sån här kojsäng!! Jag som gillar trånga utrymmen skulle nog sova som en bebis i en sån!!
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0