Rolig post

Hejsan svejsan!!
Idag precis som alla andra dagar sorterade jag igenom posten som alltid finns när man kommer hem, och för en gångs skull så fanns faktiskt en brev till mig. Men inte vilket brev som helst utan en bekräftelse som gjorde mig riktigt glad. 
Jag fick nämligen ett brev från STS, det språkresebolaget som jag ska åka till England med till sommaren.
Har inte berättat detta innan men jag beställde denna resan för flera månader sen och man kan säga att jag är ganska överlycklig för denna möjligheten. Det är inte alla som kan få åka iväg på språkresa till ett annat land.
Jag ska åka bara några dagar efter att min skola slutat nämligen den15e juni, och sedan vara borta i hela tre veckor!!
Visst kommer jag säkert att sakna min familj och så men jag gillar att vara självständig nästan lika mycket. 
Jag kommer bo hos en familj istället för på ett campus som man också kan göra, tillsammans med två andra tjejer från något annat land. Jag åker nämligen nationellt vilket betyder att dem i min grupp kan komma från vilket land som helst. Självklart kan det finnas fler svenskar med men jag tror knappast att jag kommer att bo med någon svensk då man antagligen kommer att prata sveska med varandra.
Dit jag ska heter Isle of Wighe som är en ö (där av namnet) som ligger i södra England. Jag valde Isle of Wighe lite för att jag är mer av en naturtjej än vad jag är stadstjej och då rekomenderade hon som vi frågade på byron att åka hit. Det ska nämligen vara mer natur och fina lite äldre hus, och när man söker på Isle of Wighe så kan man se det själv.
Här är en bild så ni kan förstå vad jag menar.
 
Ni får ni ha en fortsat bra dag.
Ska föresten inte på träning idag, inte för att der regnar för mycket (har ni sett?? nu har verkligen den svesnak sommaren kommit!!), Nej utan jag har känt mig ganska dålig igår kväll som har hållt i sig nästan hela dagen.


Kommentarer
Matilda

Island heter det väl? :)

2013-04-24 @ 22:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0