Omöblering

Hejsan svejsan!!
Efter träningen idag så fick jag ett av mina ryckt där jag måste ändra eller piffa till något, och idag gick jag på mitt rum. Jag har flyttat på allt som går att flytta på i mitt rum, det ända som jag har låtit vara är tavlorna då det är lite svårt att flytta på spikar.
Det var lite svårt att fixa allt då jag skulle byta plats på sängen oc soffan och dem två möblerna är ganska stora. Att få alla kontakret att passa in till alla sladdar var inte heller så lätt. Det känns som om jag har hur många kontakter som helst och ändå har jag inte tillräckligt många.
Har för mycket elektronik i rummet, det är nästan konstigt att jag inte blir galen!! xD
 
Fick även till en mycket bra plats för min spegel så jag kan se mig bättre, för det är ju det man har spelgar till.
 
 


Kommentarer
Matilda

Lägg ut bild :D

2013-04-14 @ 21:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0