Många prov

Hejsan svejsan!!
Hemma lite tidigare idag än vanligt, vi fick nämligen välja om vi ville gå hem och läsa eller läsa i bibloteket, och eftersom jag redan hade läst ut min bok så bestämde jag mig får att gå hem.
Vi hade dessutom haft fri plugg tid nästan halva dagen då vår skola hade nationella engelska muntliga idag.
Det gick jättebra även om ämnerna som vi skulle snacka om var lite konstiga och rätt stora, liksom inget som man hade funderat på så mycket. Men eftersom jag hamna i en så pass bra grupp på mig och två till så gick det hur bra som helst, det blev inga långa pauser där vi inte sa något utan det flöt på hela tiden. 
Jag var egentligen inte särskillt taggad för att göra detta provet, inte för att jag inte känner mig bekväm med att prata engelska utan mer för att vi redan har haft två stora SO prov som varit ganska påfrestande denna veckan.
Egentligen finns det en regel i vår skola som säger att vi inte ska behöva ha mer är två prov per vecka, men eftersom det är ganska svårt att bestämma en dag som man kan offra så fick vi ha det denna veckan. Det var ändå inga prov som man riktigt kunde plugga till.
Men eftersom man inte kan plugga till proven så är de mer pshysiskt påfrestande istället.
 
Nu ska jag laga lite mat och sen sticka till träning, så ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0