Kattbilder

Godmorgon!!
Sovmorgon idag, hur skönt som helst. Det är nämligen så att vi är för många i slöjdgruppen på morgonen så två stycken får alltid vara lediga en dag men man ska istället göra en uppgift som inte är så svår.
Han inte skriva något igår eftersom jag stack till en kompis nästan så fort jag vaknade, vilket var sent. Tog även med mig alla mina träningskläder så jag kunde sticka direkt från honom och till träningen som har bytt tid från halv två till fem nu.
 
Det är rätt skönt att vara hos honom, bara sitta och chilla och snacka dock så satte han självklart på den värsta, äckligaste filmen jag någonsin sett typ. Hansel och Gretel (Hans och greta), fy fan för den filmen. Den var baserad på dem läskigare sagorna och inte på dem som vi brukar berätta. 
Jag brukar tåla ganska mycket när det kommer till film men jag ska säga er att den där tålde jag inte, den var inte ens lite rolig!!
Den äckligaste scenen var när Hansel började äta på sig själv och dra ut sina tarmar, usch!! Men självklart så skulle min kompis somna under just den scenen så han forstod inte riktigt vad jag menade när jag berättade, typiskt honom.
Kunde inte filmen varit så här, gullig och söt??
 
Fick även några söta bilder när jag var på barnkalaset i lördags på deras katt.
 
Ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0