FN arbete hela dagen

Hejsan svejsan!!
Idag känner jag verkligen att jag har varit hur produktiv som helst. Även om dagen började ganska dåligt med att jag knappt orkade ta mig ur sängen på grund av träningsvärk så har den visat sig gå åt rätt håll. Det är rätt skönt att veta att inte alla dagar som börjar dåligt behöver fortsätta så!!
Fast jag kan tänka mig att orsaken till att dagen blev så pass bra är nog en i min grupp. Han är så otrolig!! Kanske inte på det sättet som att han är ett undervärk utan mer att har alltid är så himla glad och skojar om allt, men ändå kan få det seriöst när det behövs.
Om man har en gnutta humor i sin kropp så tror jag inte att någon kan bli sur när man är runt honom. Fast det finns dem personerna som stör sig på detta, men oftast baseras det helt enkelt på avundsjuka och jag kan lugnt förstå dem. Jag är jätte avundsjuk på honom att han alltid värkar ha all denna energin som sprudlar, men istället för att bli sur på honom för det så glädjer jag mig att detta fenomenet med honom faktiskt finns.
Det känns mycket bättre att ta del av hans energi istället för att försöka trycka ner den, för om man trycker ner det så mår ingen av oss bra.
 
Denna enegin ha gett upphov till en stor del av att vi faktiskt kommit så pass långt som vi gjort med vårat FN-rollspel. Jag känner mig jättefärdig och är redo att börja diskutera alla svårigheter i världen, så länge som vårat förslag går egenom!! 
Haha nej självklart så gör det inget att vårat förslag inte gå egenom, men det vore roligt om den faktiskt gjorde det.
 
Våran aula är också helt färdiggjord, det ända som saknas nu är representanterna.
Snygg va?? 
 
Detta ska bli hur kul som helst!!
Ända sen 6an så har jag varit livrädd för just denna delen av 9an, men nu när det verkligen är här så känner jag mig jättetaggad. 
 
Önska mig lycka till!!


Kommentarer
Angus

Sv: tack för din fina kommentar! :)
måste bara fråga hur du kom in på min blogg, verkar vara länkad nånnstans då antal besökare sköt i höjden men jag hittar inte vart.... :)

Svar: Den har blivit länkad till höger på sidan när du loggar in på blogg.se. Ungefär som man kan synas på det nya fönstret "synas" om man betalar med sina poäng ^^ Grattis!!
Hanna Wahlin

2013-04-09 @ 18:41:28
URL: http://angusfoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0