Bye bye benskydd

Hejsan svejsan!!
 
Efter alla dessa år av trogen tjänst så måste jag oturligt nog meddela att mina benskydd ska gå i pantion. På något sätt så har ena benskyddet knäckts.
Det är faktiskt lite sorgligt detta som har hänt, jag har nämligen haft dessa benskydd ända sen jag började spela och nu har dem blivit så utslitna att dem gått sönder. De har varit lite som en tur grej att alltid ha samma benskydd, och dem har varit så bekväma att jag inte behövt ta av dem mellan matcher på en cup. Alla andra har klagat och velat ta av sig sina benskydd men jag har aldrig förstått varför för mina varit så perfekte.
 
Men nu är olyckan skedd och jag har ingen aning om hur det gick till.
Så nu är det till att åka till Stadium och både köpa nya benskydd och fotbollsskor, för min vänstersko håller på att slitas sönder, den har redan tre hål i sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0