Bullbjudning!!

Hejsan svejsan!!
Nu är träningen över och jag hade tänkt visa er mitt resultat av baket i morse.
Det tog faktiskt inte så lång tid som jag hade förväntat mig, ca 3 timmar, kanske är lång tid men jag gjorde också fyra hela plåtar med BULLAR.
 
Jag råkade dessutom jäsa degen så pass mycket att första plåten med bullar blev kanske lite väl isärfallande, men jag fixade det lite i efterhand.
Mamma smakade på bullarna när hon kom hem och hon gillade dem, så nu ska jag nog inte behöva skämmas när mina kompisar kommer förbi alldeles strax.
Det var egentligen inte meningen att dem skulle komma nu för jag hade redan bytt om till mjukisdress, men dem messa precis och fråga om dem kunde komma. Det är nämligen så att en av dem har skaffat sig (typ) en ny pojkvän och han var tydligen här nu så när han ändå är här och jag har ändå bakat bullar så kan jag ju inte säga nej till att dem hälsar på lite.
 
Hoppas ni haft en bra dag!! För det har jag haft. ^^
 


Kommentarer
△ ida.

så gott!

2013-04-09 @ 20:06:39
URL: http://prinsesc.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0