Barnkalas

Hejsan svejsan!!
Vet ni vad jag ska hitta på idag??
Nej så klart ni inte vet för det har inte jag berättat än. Jag ska nämligen på barnkalas. Mina två kusiner fyller nämligen år rätt nära varandra och dem bestämde sig för att ha ett och samma kalas för dem. Båda är dessutom inte så gamla så jag tror inte dem tänker så mycket på det.
Här har vi dagens båda födelsedagsbarn!!
Hade tänkt ta med mig min systemkamera idag också och se om jag kunde få till lite snygga "modell" bilder. Dem har nämligen sagt att jag var välkommen att komma och ta lite bilder någon gång, men dem bor en bit bort så det skulle nästan ta mig en hel dag om jag ska åka dit med bussen, ta bilderna och sen åka hem igen.
Just därför ska jag passa på idag.
 
Ha det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0