Status: sjuk -_-....igen

Hejsan!!
Ja som ni ser på huvudrubriken så är jag sjuk....idag.....igen-_- Damit!! Jag vill inte vara sjuk, jag orkar inte vara sjuk bläääääääääää.....................!!!!!!!!!
Men ja, det är detta som jag får betala för att jag spelade match igår även om jag inte borde gjort det. Dock så var det lite vär det, för första gången så förlorade vi inte mot det laget. Dock vann vi inte heller man aja vi spela 3-3. Och ni ska veta en jävla läskig sak som är med det laget, när vi spelar mot dem så oavsett om vi vinner, förlorar eller spelar lika så släpper jag alltid in 3 mål!!:O as creepy:S
Men vill ni veta vad som är ännu läskigare?? Aja det får ni veta ändå^^
(Men måste även varna, jag fick nästan en hjärtatack av den, och jag är inte lättskrämd!!)
För er som såg den och blev ....ja rädda^^ snälla berätta så jag inte känner mig ensam:P

Han som läser denna text spelar också lite olika spel. Han heter Cry och jag måste ärligt säga att jag ÄLSKAR!! hans röst xD vet inte varför men det bara är så^^ och dessutom så har jag nyss kollar igenom ett spel som han spelade som hette The Walking Dead, ni borde kolla in den, han är så gullig när han spelar den asså^^
Aja det var lite för idag, inte så mycket att säga när man är sjuk ju:P

//Hanna signar nu ut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0