Status: sjuk -_-

Hejsan svejsan!!
Oj som ni kanske såg så blev det inget inlägg igår, men det kändes lite onödigt med tanke på att jag inte hade något att skriva om, och för att jag gick hem då jag kände mig sjuk. Så ja, idag är min status stämplad som sjuk, inte så roligt med tanke på att jag har en viktig match mot Kärra/Klareberg imorgon.......... Får se hur det går med den, har i alla fall informerat min tränare om mitt tillstånd och att han ska ha en reservplan om jag då är allt för sjuk imorgon med. Jag ska nämligen bara vara hemma idag och vila och plugga till lite prov så jag kanske blir bättre^^ eller man får hoppas det i alla fall.


Yey!! Fossingar^^ Haha
Ja nu hade jag bara tänkt skriva lite kortfaktat om min praktikplats, som jag då har fått en förfrågan på. Jag ska nämligen under två veckor praoa på ett hotell mitt i stan som heter Comfort Hotel City Center. Har aldrig varit där, men det ska bli skoj!!:D Har fått höra av en kompis som jobbade där förra året att det var roligt, hon fick göra lite olika saker hela tiden och det är ju alltid roligt att slippa göra samma saker bara om och om igen dag ut och dag in xD Eller ja, det finns säkert sådana som gillar det med, men dock inte jag.
Lite på grund av att jag ska jobba där var jag tvungen att åka och shoppa med mamma i torsdags, det var nämligen så att på deras ansökningssida så var det ett krav på lite speciella kläder. Nämligen svarta byxor eller kjol, vilket jag dock inte hade och var tvungen att köpa. Och sen så stod det skjorta, dock inte vilken färg men genom mina erfarenheter så brukar de syfta på något vitt, så..... Var tvungen att hitta något vitt med för har inte så mycket vitt i min gaderob. Får dock se hur mycket jag kommer att andvända de kläderna efter jobbet, men aja alltid bra att ha för kommer ju inte direkt att växa så mycket mer så de kommer ju inte att bli för små^^
Aja det var lite om det, så nu ska jag fortsätta att vila lite och så plugga på till nästa veckas alla olika prov och test. Har nämligen fyra "test" i skolan (de säger test men egentlgen är det prov, men de vill inte säga det för då får de inte ha alla i samma vecka) Oj, det där såg ingen va?! Och sen så är det ju så klart mitt kära körkortsprov på fredag som jag ska skriva, det ända provet som jag är riktigt taggad till^^

//Nu signar Hanna ut och önskar er alla en happyhappy weekend!!
Här får ni också en lite låt från mig då jag inte skriver veckans låtar längre. Dock så kanske jag ska börja med månadernas låtar istället om det skulle uppskattas^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0